Переведите текст. What is Employee Relations? Employee Relations involves the body of work concerned with maintaining employer-employee relationships that contribute to satisfactory productivity, motivation, and morale.Essentially, Employee Relations is concerned with preventing and resolving problems which arise out of or affect work situations. Advice is provided to supervisors on how to correct poor performance and employee misconduct.In such instances, progressive discipline and regulatory and other requirements must be considered in effecting disciplinary actions and in resolving employee grievances and appeals.Information is provided to employees to promote a better understanding of management’s goals and policies.Information is also provided to employees to assist them in correcting poor performance, on duty misconduct, and/or to address personal issues that affect them in the workplace.Employees are advised about applicable regulations, legislation, and bargaining agreements.Employees are also advised about their grievance and appeal rights and discrimination and whistleblower protections.

Вопрос школьника по предмету Английский язык

Переведите текст.

What is Employee Relations?
Employee Relations involves the body of work concerned with maintaining employer-employee relationships that contribute to satisfactory productivity, motivation, and morale.Essentially, Employee Relations is concerned with preventing and resolving problems which arise out of or affect work situations.

Advice is provided to supervisors on how to correct poor performance and employee misconduct.In such instances, progressive discipline and regulatory and other requirements must be considered in effecting disciplinary actions and in resolving employee grievances and appeals.Information is provided to employees to promote a better understanding of management’s goals and policies.Information is also provided to employees to assist them in correcting poor performance, on duty misconduct, and/or to address personal issues that affect them in the workplace.Employees are advised about applicable regulations, legislation, and bargaining agreements.Employees are also advised about their grievance and appeal rights and discrimination and whistleblower protections.

Ответ учителя по предмету Английский язык

Ответ:

Что такое отношения с сотрудниками?

Отношения между работниками включают в себя совокупность работ, связанных с поддержанием отношений между работодателем и работником, которые способствуют удовлетворительной производительности труда, мотивации и моральному духу.По существу, отношения между работниками связаны с предотвращением и разрешением проблем, возникающих в связи с рабочими ситуациями или влияющих на них.

Супервайзерам предоставляются консультации о том, как исправить плохую работу и сотрудников misconduct.In такие случаи, прогрессивная дисциплина и нормативные и другие требования должны учитываться при принятии дисциплинарных мер, а также при разрешении жалоб и апелляций сотрудников.Информация предоставляется сотрудникам для содействия лучшему пониманию целей и политики руководства.Информация также предоставляется сотрудникам, чтобы помочь им в исправлении плохой работы, служебного проступка, и / или решать личные проблемы, которые затрагивают их на рабочем месте.Сотрудники получают информацию о действующих нормативных актах, законодательстве и соглашениях о заключении договоров.Сотрудники также получают информацию о своих правах на подачу жалоб и апелляций, а также о дискриминации и защите осведомителей.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Похожие вопросы от пользователей